Translate

2022. november 4., péntek

Élet iróniája

 

Gyermek voltam, álmodoztam

Mi leszek, ha nagy leszek

Csodálatos gondolattal

Terveztem az életem

 

Ifjú lettem vágyak jöttek

Álmodoztam, terveztem

Szerető társ meleg otthon

 Igaz élet értelme

 

Család körül forgolódtam

Mostam, főztem, vasaltam

Gyermekeim szeretete

Betöltötte életem

 

Évek mennek, mintha húznák

Gyermekeim felnőttek

Tervezgetnek, álmodoznak

Így lesz úgy lesz az élet

 

Nem úgy élnek mind szüleik

Másba látják a jövőt

Nemes dolog a tanulás

Tervezés és tudomány

 

Végül mégis csak azt látják

Legfontosabb a család

Mert ha az nincs üres minden

Nincs semminek értelme

 

A család körül forgolódnak

Mosnak, főznek, vasalnak

Gyermekeik szeretete

Betölti az életet

 

Jönnek sorban az unokák

Fiúk lányok serege

Gyermekfejjel álmodoznak

Mi leszek, ha nagy leszek.

 

(nemarika) 2007.09.09

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha nem teszek semmit sem